úterý 25. listopadu 2008

Mamma Mia!

Přesně tento výrok se mi chtělo křičet celou dobu během sledování stejnojmenného filmu, který letos opustil dílny Hollywoodu. Možná se mi zdá, že asi žiju na jiné planetě než ostatní lidé nebo je to tím, že už přes tři roky nejsem v zajetí televizního vysílání a tak se můj mozek očistil od mediálního výplachu, který se ze všech stran snaží útočit na naše vědomí.
Film byl neskutečně uječený, infantilní a nebýt skvělých písniček od Abby, tak na jeho zpracování nebylo nic pozitivního. Je mi líto času, který jsem u tohoto filmu trávil, ale tak nějak jsem čekal, že se jeho kvalita snad mávnutím kouzelného proutku změní. Ale bohužel, kvalita zůstala stejné nízká až do samého konce, kde se tedy značně ztrapnil i příběh a veškeré zápletky se rozuzlily naprosto nešťastným způsobem. Jelikož jsem tento film viděl nedlouho po shlédnutí skvělého filmu Venkovský učitel, uvědomil jsem si nízkou kvalitu ještě více... Autoři, řežie a produkce by se za tento tuctový film měla spíš stydět, než oslavovat $$$ tekoucí do pokladen kin od nic netušících diváků...

1 komentář:

  1. Cau Premo, tak jsem se diky tobe jiz take pridal k tomuto pocetnemu zastupu bloggeru, ktere rad tak casto odsuzuji, nebot se domnivam, ze bloggovani se prilis casto zvrhava do nicotnych poznamek typu: "je 7:20, prave vstavam z postele a jdu na svoji ranni potrebu, ma to takovou barvu a takovou hustotu atd.". Ovsem drzim palce, zatim to vypada ctive, a mozna sam obcas necim prispeji, napr. "je 7:00, prave cas na to ..." !
    Jinak co se tyka Mamma Mia, a ostatne i dalsich Ackovych titulu, ktere slavne vchazeji do nasich kin masivne podporovane reklamnimi kampanemi, tak uz si hodne dlouho nepamatuji, ze by me necim zaujaly. Zrejme uz po te tricitce nepatrime do te spravne cilove skupiny. A pritom si myslim, ze by mi stacila trochu zajimavejsi zapletka podporena dobrym hereckym vykonem s realnymi mantinely normalniho sveta a predvidatelnych lidskych emoci. Obcas si rikam, ze zkusim jit do kina pouze z recese a budu chtit vratit vstupne za spatny film, otazkou je, jestli by mi bylo vyhoveno v pulce filmu nebo i na konci, kdyz jsem se uz "dodival" a ty konce byvaji zpravidla nejhorsi. Rad bych vedel, jestli nekdo z ctenaru s timto ma nejakou zkusenost ?

    OdpovědětVymazat