čtvrtek 18. prosince 2008

Vánoce jako stres?

Dnes jsem poslouchal rádio a dozvěděl jsem se, že Vánoce jsou stres. Dost mě to překvapilo. Na druhou stranu jsem chvili poslouchal tu moderátorku a potom, co doporučila "skvělej biják" nebo "senza věci ke koupení", tak jsem si řekl, pro koho asi to rádio vysílá a nebo komu se chce vlichotit...
Vánoce přece nejsou stres. Ten z nich děláme my sami svým neustálým honěním se po materiálních hodnotách, zatímco duch Vánoc a jejich smysl necháváme daleko za sebou. Kdo se těší na Vánoce pro něco jiného než pro spoustu dárků, které dostane nebo které naopak rozdá ostatním...
Vážená slečno redaktorko, vánoce nejsou "vo tom", co se komu koupí a co se "vot koho" dostane, ale především o tom, že se lidé sejdou v míru, pokusí se sníst rybu bez nutnosti návštěvy lékaře, protože ve tmě a z hladu už prostě nestačili vytáhnout kůstku a ta se jim zaklínila v krku...
"A vo tom to je!"
Takže Všem lidem, kteří si tento blog čtou, ať už dobrým, či zlým, přátelům nebo nepřátelům, rodině, známým či jen náhodným návštěvníkům přeji:

Šťastné a veselé prožití svátků Vánočních

A to vše v klidu a v kruhu Vám nejbližším...
Přéma

Žádné komentáře:

Okomentovat